Veelgestelde vragen

  • Hoeveel bedragen de verzendkosten?
  • Onder de 50 euro bedraagt dit €2,95. Boven de €50 betaal je geen verzendkosten! 💪
  • Met welke vervoerder versturen jullie de pakketjes? 
  • De pakketjes worden met DHL en PostNL verstuurd. 
  • Hoe versturen jullie grotere pakketjes zoals stoelen, banken, fauteuils, tafels en andere soortgelijke grote meubels? 
  • Wij hebben de meubelbezorging in eigen beheer. Dit betekent dat onze jongens met de vrachtwagen van Kavel 84 de aankopen op een zaterdag komen afleveren. Ook zetten ze de meubels meteen op de juiste plek. Moet er iets gemonteerd worden zoals bijvoorbeeld een gordijnrail, dan behoort dat ook tot de mogelijkheden. 
  • Wat zijn de levertijden? 
  • Voor de meeste accessoires, textiel of behang dat op voorraad is geldt een standaard verzending van circa 1-3 werkdagen. Je krijgt een Track & Trace code om je pakketje te volgen. Zodra een item niet op voorraad is, sturen we je een mailtje met de verwachtte levertijd. Als we met de vrachtwagen langskomen, bellen we van te voren om de route door te geven. Mocht je van bepaalde producten van te voren de levertijd willen weten, dan adviseren wij om ons eventjes te bellen, een mailtje te sturen of te chatten!  
  • Ik heb gezien dat jullie ook naar Pick Up Points versturen, maar waarom kan ik tijdens het afrekenen geen een selecteren?
  • Dat klopt! Helaas komt er pas ná de betaling een overzicht tevoorschijn met pick up points in jouw omgeving. Selecteer en bevestig het gewenst pick up point. Sluit dus niet direct je scherm na de betaling. 
  • Hoe kan ik mijn pakketje retourneren/retour sturen?
  • Binnen 14 dagen kan je je pakketje zonder opgave van reden retourneren. Vanwege hygiëne accepteren wij alleen geen rompertjes of beddengoed. Verwijder je eigen adresgegevens van het pakketje en schrijf op een blaadje onze gegevens op de doos: Kavel 84, Grotestraat 184, 5141HD Waalwijk. Gelieve de pakbon meesturen als je deze hebt ontvangen. Je betaalt zelf de retourkosten. Mocht je dichtbij wonen of in de buurt zijn, dan kan je het pakketje ook in de winkel retourneren. 
  • Zijn jullie ook op zondagen open? 
  • Voor nu zijn we op zondagen gesloten. 
  • Ik weet dat jullie raamdecoratie verkopen, maar dat kan ik niet op de webshop bestellen.
  • Dat klopt! We hebben een groot assortiment raambekleding. Een kleine selectie gordijnen van Eijffinger staat op de webshop omdat je daarvan gratis een staal van kan aanvragen. We hebben ook raambekleding van Mart Vissers, Headlam en Kobe. Kom langs in de winkel om het assortiment te bekijken. Plan een afspraak met ons in om advies te krijgen Dit kan telefonisch of via de mail! 
  • Kunnen jullie ook inlijsten?  
  • Ja, wij hebben sinds een tijdje een lijstenmakerij in Waalwijk, op de tweede verdieping van Kavel 84. Kom naar de winkel om de verschillende lijsten, passepartout kleuren en glassoorten te zien!