Veelgestelde vragen

  • Hoeveel bedragen de verzendkosten?
  • Onder de 50 euro bedraagt dit €2,75 als je voor een ophaalpunt kiest en €2,95 voor een thuisbezorging. Boven de €50 betaal je geen verzendkosten! 💪
  • Met welke vervoerder versturen jullie de pakketjes? 
  • De pakketjes worden voornamelijk met DHL en soms PostNL en DPD verstuurd. 
  • Hoe versturen jullie grotere pakketjes zoals stoelen, banken, fauteuils, tafels en andere soortgelijke grote meubels? 
  • Wij hebben de meubelbezorging in eigen beheer. Dit betekent dat onze jongens met de vrachtwagen van Kavel 84 de aankopen op een zaterdag komen afleveren. Ook zetten ze de meubels meteen op de juiste plek. Woon je wat verder weg? Geen probleem! Onze externe transporteur JP Haarlem verzorgt de bestellingen buiten de regio. Moet er iets gemonteerd worden zoals bijvoorbeeld een gordijnrail, dan behoort dat ook tot de mogelijkheden. 
  • Wat zijn de levertijden? 
  • Voor de meeste accessoires, textiel of behang dat op voorraad is geldt een standaard verzending van circa 1-3 werkdagen. Je krijgt een Track & Trace code om je pakketje te volgen. Zodra een item niet op voorraad is, sturen we je een mailtje met de verwachtte levertijd. Als we met de vrachtwagen langskomen, bellen we van te voren om de route door te geven. Mocht je van bepaalde producten van te voren de levertijd willen weten, dan adviseren wij om ons eventjes te bellen, een mailtje te sturen of te chatten!  
  • Ik heb gezien dat jullie ook naar Pick Up Points versturen, maar waarom kan ik tijdens het afrekenen geen een selecteren?
  • Dat klopt! Helaas komt er pas ná de betaling een overzicht tevoorschijn met pick up points in jouw omgeving. Selecteer en bevestig het gewenst servicepoint. Sluit dus niet direct je scherm na de betaling! :)
  • Hoe kan ik mijn pakketje retourneren/retour sturen?
  • Binnen 14 dagen kan je je pakketje retourneren. Kosten van een geretourneerde bestelling liggen bij de klant. Vanwege hygiëne accepteren wij alleen geen rompertjes en beddengoed. Klik hier om via ons retour portal je bestelling eenvoudig en snel retour te sturen. Verwijder je eigen adresgegevens van het pakketje en plak het nieuwe verzendlabel erop. Mocht je dichtbij wonen of in de buurt zijn, dan mag je het pakketje natuurlijk ook in de winkel retourneren. Wil je een meubel retour sturen? Neem dan contact met ons op. De prijs hiervan is afhankelijk van de regio waar je woont. 
  • Zijn jullie ook op zondagen open? 
  • Op dit moment helaas niet. 
  • Ik weet dat jullie raamdecoratie verkopen, maar dat kan ik niet op de webshop bestellen.
  • Dat klopt! We hebben een groot assortiment raambekleding van gerenommeerde merken Eijffinger, Mart Vissers, Headlam en Kobe. Kom langs in de winkel om het assortiment te bekijken. Plan een afspraak met ons in om advies te krijgen Dit kan telefonisch of via de mail! 
  • Kunnen jullie mijn pakketje ook feestelijk inpakken? 
  • Er is niets zo leuk als een geschikt cadeau voor iemand vinden. Voor een kleine meerprijs pakken we je cadeautje in. Dit wordt in je winkelmandje als optie weergegeven. 
  • Kunnen jullie ook inlijsten?  
  • Ja, wij hebben sinds een tijdje een lijstenmakerij in Waalwijk, op de tweede verdieping van Kavel 84. Kom naar de winkel om de verschillende lijsten, passepartout kleuren en glassoorten te zien! 

Staat je vraag er niet tussen? Bel ons op 0416 34 93 64 of mail naar info@kavel84.nl :)