Verzenden
Verzending binnen Nederland: bij aankopen onder de € 75,- bedragen de verzendkosten € 4,50 als je voor een ophaalpunt kiest en € 4,95 voor een thuisbezorging. Bij aankopen boven de € 75,- betaal je geen verzendkosten!
Verzending naar België: het standaard-verzendtarief voor België is € 8,95.
Voor de meeste woonaccessoires, textiel of behang dat op voorraad is geldt een standaard verzending van circa 1-3 werkdagen. Je krijgt een track-and-tracecode om je pakketje te volgen. Zodra een item niet op voorraad is, sturen we je een mailtje met de verwachtte levertijd. Als we met de vrachtwagen langskomen, bellen we van tevoren om de route door te geven. Mocht je van bepaalde producten van tevoren de levertijd willen weten, dan adviseren wij je om ons eventjes te bellen of een mailtje te sturen.
Wij hebben de meubelbezorging in eigen beheer. Dit betekent dat onze jongens met de vrachtwagen van Kavel 84 de aankopen op een zaterdag komen afleveren. Ook zetten ze de meubels meteen op de juiste plek neer. Woon je wat verder weg? Geen probleem! Let op: de kosten voor een eventueel benodigde lift zijn niet bij de levering inbegrepen. Moet er iets gemonteerd worden, zoals een gordijnrail? Ook dat behoort tot de mogelijkheden.
Er is niets zo leuk als een geschikt cadeau voor iemand vinden. Voor een kleine meerprijs pakken we je cadeautje in. Dit wordt in je winkelmandje als optie weergegeven.
Nadat we je bestelling inpakken en aan de vervoerder overdragen, ontvang je een Track & Trace-code per e-mail. Ondanks ontvangst van de code kan het lijken alsof het pakket nog niet is verzonden. Dit komt doordat de vervoerder het pakket nog moet verwerken. Pas na de eerste scan in het sorteercentrum worden updates zichtbaar in de Track & Trace-status.
Na het voltooien en bevestigen van je bestelling, zetten we direct alles op alles om het voor verzending gereed te maken. Hierdoor is het helaas niet haalbaar om wijzigingen aan te brengen. Als het adres absoluut niet correct is, adviseren we om direct contact op te nemen met de vervoerder.
Vraag je buren of huisgenoten. Het kan goed zijn dat je pakketje bij de buren is afgeleverd, zelfs als dit niet in de track & trace te zien is. Bezorgers doen dit wanneer ze je pakketje niet bij jou thuis kunnen bezorgen. Het kan ook zijn dat een huisgenoot het pakketje heeft ontvangen.
Is je pakketje niet bij de buren afgeleverd of door een huisgenoot aangenomen? Geef het dan even 2 dagen de tijd. Vaak, wanneer je track & trace aangeeft dat het pakketje bezorgd is maar jij het nog niet hebt ontvangen, zal het hoogstwaarschijnlijk toch nog bij jou worden afgeleverd.
Als je na 2 werkdagen nog niets hebt ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice. Indien nodig zullen we een onderzoek starten naar je pakketje.
Ben je niet thuis, dan geeft de pakketbezorger het pakket af bij de buren of bij een PostNL-punt bij jou in de buurt. Dit kun je altijd controleren via de track&trace code.
Let op: Vanaf 1 juli 2022 laat PostNL niet langer een briefje achter als er niemand thuis is. PostNL informeert je digitaal, dus alleen via de track&trace code in de e-mail of via de PostNL-app, waar je pakket is bezorgd: bij de buren of bij een PostNL-punt. Het is daarom handig om een PostNL-account aan te maken. Daarmee kun je je pakket altijd volgen, ook in de PostNL-app.
We zetten alles op alles om ervoor te zorgen dat je pakket juist wordt afgeleverd. Soms kan het echter gebeuren dat je pakket per ongeluk naar een verkeerd adres wordt gestuurd. Als dit het geval is, raden we je aan om direct contact op te nemen met onze klantenservice. Ons team zal snel contact opnemen met het transportbedrijf om een passende oplossing te vinden.
Staat je vraag er niet tussen? Bel ons op 0416 34 93 64 of mail naar info@kavel84.nl