Werkwijze

Een professioneel en compleet interieuradvies. 

Wij hebben passie voor interieur en staan voor kwaliteit. Het team telt drie ervaren ontwerpers die precies weten wat er beschikbaar is bij diverse (design)merken om van een huis een nieuw, prachtig thuis te maken. Door eerdere projecten en een inventarisatie bij je thuis weten we wat bij jou en je woning past. Dit kan gaan over nieuwbouw of een bestaande woning die een opfrisbeurt nodig heeft. In de meeste gevallen betreft dit 1) het woon- en eetgedeelte met entree en/of 2) slaapkamers met een eventuele werkkamer. We hebben een ontzettend breed assortiment, waardoor er veel mogelijk is. Met veel enthousiasme gaan we aan de slag om een droominrichting met een gevoel van thuiskomen te realiseren! 

Hoe doen we dit? 

1. AFSPRAAK MAKEN 

We raden aan om een lijstje te maken met wensen en prioriteiten, welke meubels er blijven en in wat voor soort huis je woont. Probeer ook je woonstijl over te brengen door middel van foto's. Op Pinterest vind je tal van interieurfoto's. Waar word je enthousiast van en wat past bij jou/jullie? Vervolgens kan je een afspraak maken per mail of telefoon waarna we graag op locatie komen. 

2. INVENTARISATIE- circa 1,5 uur

Hiervoor komen wij bij je thuis en maken foto’s van de ruimte(s) en de items die blijven staan. We werken graag met een bouwtekening op schaal. Door samen in gesprek te gaan komen we er gaandeweg achter wat de meest praktische indeling voor de ruimte is, waar accessoires/meubels tot hun recht komen, welke kleuren de ruimte nodig heeft, waar licht moet worden toegevoegd en etc. Dit neemt ongeveer circa 1,5 uur in beslag.

Door bij je thuis te komen zien we de daadwerkelijke ruimte en krijgen we een totaalplaatje. Ook kunnen we even de sfeer proeven. Door de jaren heen hebben we gemerkt dat dit echt een belangrijk onderdeel is. Met alle benodigde gegevens gaan wij terug naar de winkel om je vol spanning achter te laten! 

3. HET CREATIEVE PROCES - circa 3 weken

Met z'n drieën gaan we met de ideeën aan de slag. Dit duurt ongeveer 3 weken omdat we graag voldoende de tijd nemen om alle mogelijkheden te bekijken. Wat krijg je? Een volledig advies waarbij heel de ruimte van meubels tot verlichting en van behang/verf tot vloer is ingericht, geheel naar jouw/jullie stijl. In het kort:

✓ Handgetekende 2D tekening 

✓ Kleur- en materiaaladvies 

✓ Productsuggesties 

✓ Lichtadvies

✓ Indeling van de ruimte

✓ Moodboard 

✓ Offerte 

4. PRESENTATIE VAN HET ADVIES IN DE WINKEL - circa 1,5 uur

Na drie weken hebben we een totaalplaatje gemaakt en gaan we het plan presenteren. Het voordeel van onze winkel is dat het een grote showroom is. Je kan meteen alles zien en voelen! Online meubels uitzoeken is makkelijk, maar het is zo anders als je het met eigen ogen ziet en ervaart. Mocht je twijfelen over dat kleurtje aan de wand of die ene lamp, dan hebben nog alternatieven die we gedurende het proces hebben bewaard. 

Bekijk hier onze projecten. 

5. BEZORGING 

Nadat alles is besproken en naar wens is, gaan we de producten bestellen. Vervolgens maken we een afspraak en gaan we op pad. Onze bezorgers gaan pas weg als alles op z'n plek staat. Het fijne is dat de meubelbezorging in eigen beheer is. Je kan onze bus of vrachtwagen van ver al aan zien komen.

We sturen een factuur van €295 nadat we de afspraak hebben gemaakt om langs te komen voor de inventarisatie. Tot een straal van 30 kilometer van Waalwijk rekenen wij geen reiskostenvergoeding. Als je verder woont vragen we een kleine vergoeding van 25 cent per kilometer. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Dus... voor een totaal deskundig interieuradvies op maat, persoonlijke benadering en een vlotte oplevering thuis bel of mail je ons!